ვირტუალური სარკე, რომელიც შექმნილია კომპანია EZFace და კომპანია IBM ერთობლივი მუშაობის შედეგად, უკვე გამოჩნდა ამერიკის და ბრიტანეთის მაღაზიებში.
სარკე ეხმარება მომხმარებლებს კოსმეტიკის შერჩევაში.
მოწყობილობა სურათს უღებს მომხმარებლის სახეს და ნებისმიერი ნაწარმის (ტონალური კრემი, ტუში, თვალის ჩრდილი, ტუჩსახცი და ა.შ.) შტრიხ კოდის შეყვანის შედეგად გამოაქვს შესაფერისი გამოსახულება ეკრანზე. ტექნოლოგია ითვალისწინებს სახის და თვალის ფერს, ამასთან იძლევა რჩევებსაც. სარკე ეხმარება მომხმარებლებს კოსმეტიკის შერჩევაში.
განსაკუთრებით გამოსაყენებელია მოწყობილობა სუპერმარკეტებში, და მაღაზიებში, სადაც არ არის სასინჯი პარფიუმერია.
იაპონიაში ანალოგიური სარკეები უკვე გამოყენებაშია. მათი მწარმოებელია კომპანია Shiseido.
ამერიკული ფირმა Taaz გვთავაზობს ანალოგიურ მომსახურებას თავის ვებ გვერდზე. იგი აპირებს ვირტუალური საპარიკმახეროს შექმნასაც, სადაც მომხმარებლებს შეეძლებათ მოისინჯონ აგრეთვე ტანსაცმელი და ფეხსაცმელი.
0 კომენტარი:
Post a Comment